سیاست حریم خصوصی

ماده اول

قوانین و مقررات عمومی

بند ۱:

قوانین ومقررات فعلی موجود در سایت عدل آموز مطابق با ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران به منزله یک تعهد و قرارداد لازم الاجرا و قانونی محسوب شده و کلیه افراد و دانشجویان واساتیدومشتریان حقیقی یاحقوقی که با هر وسیله ارتباطی از سایت آموزشی عدل آموز استفاده می کنند ملزم به تبعیت از قوانین عدل آموز هستند.

بند ۲: عضویت یا ثبت نام یا خرید از عدل آموز به مثابه مشاهده و مطالعه و قبول وتایید قوانین سایت عدل آموز می باشد. استفاده از خدمات آموزشی ،تحصیلی ،مشاوره ایی، فروش منوط به مطالعه کامل و پذیرش  قوانین ومقررات می باشد در غیر این صورت کلیه مشکلات احتمالی یا پیش آمده بر عهده کاربر می باشد. 

بند ۳: تمامی فعالیت‌ های سایت عدل آموز بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک می باشد. منظور ما از قوانین جمهوری اسلامی ایران، ضوابط و مقرراتی است که توسط مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای مقنن تصویب شده اند. قانون حمایت از مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیکی دو نمونه از این قوانین لازم الاجرا هستند که سایت عدل آموز خودش را متعهد به رعایت آن قوانین می داند.

بند ۵:  عدل آموز قادر است بر اساس صلاحدید، قوانین و مقررات کار خود را بدون اطلاع کاربران، ویرایش یا اصلاح کند. تنها درصورتی  که این اصلاحات و تغییرات بر روی کاربر و تصمیمات وی تاثیر مستقیم بگذارد موظف به اطلاع رسانی هستیم.

بند ۶: براساس اصل سیاست محرمانگی اطلاعات کاربران ، تمام تلاش عدل آموز بر این می باشد که علاوه بر حفظ اطلاعات کاربران به هیچ وجه اطلاعات مذکور را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهد. 

بند ۷:اگر محتوایی به هر دلیلی از سایت حذف شود هیچ کاربری حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

بند ۸: اگر فردی واجد چندین حساب کاربری در سایت بوده و قصد سو استفاده از محتوا و خدمات آموزشی  را داشته باشد تیم فنی عدل آموز ملزم به قطع دسترسی وی مباشد و نامبرده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

بند ۹: هرگونه تبلیغات منفی و غلط و باسو قصدو غرض نسبت به سایت و عوامل اجرایی عدل آموز مطلقا از هر طریقی (آفلاین ،آنلاین) موجب اثبات حق اسقاط منفعت استفاده از سایت عدل آموز می شود.(حساب کاربری کاربر مذکور مسدود شده و ازطریق مراجع قضایی ذی صلاح تحت پیگیری وتعقیب قضایی واقع  می شود)

بند ۱۰:مرجع ارتباط عدل آموز با کاربران از طریق تیکت وچت آنلاین  می باشد ، در صورت صلاحدید شماره تماس جهت رزرو نوبت یا مشاوره یا پشتیبانی طی تیکت برای کابران ارسال می شود.

بند ۱۱: در صورت وورود خسارت به کاربر به دلایل قهری  که خارج از اختیار سایت عدل آموز  و واجد منشا خارجی وبدون پیش بینی ایجاد شده باشد  (همچون هک شدن سایت یا قطع سرتاسری اینترنت) هیچ گونه مسئولیتی متوجه عدل آموز نخواهد بود.

آخرین اصلاحات و بروزرسانی : 1401/11/07