نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه اعلام شد | مرکز وکلا و مشاوران خانواده

نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه اعلام شد | مرکز وکلا و مشاوران خانواده

نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۹۹ اعلام شد.

واحد سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، در حساب رسمی اینستاگرام خود از اعلام نتایج آزمون سال ۹۹ در تاریخ امروز (۱۱ شهریور ماه) خبر داد.

برای مشاهده نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹ از لینک زیر استفاده کنید

[replywp]

طبق این اطلاعیه داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹ برای مشاهده نتیجه این آزمون می بایست به سانامه جذب در لینک زیر مراجعه کنند:

 نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹

این نتایج مربوط به آزمون سال ۹۹ است که برگزاری آن به دلیل کرونا به تعویق افتاد و نهایتاً روز ۲۰ شهریورماه و با حضور بیش از ۶۶ هزار داوطلب در مراکز استان‌های کشور برگزار شد و پس از اعلام نتایج مرحله تستی در ۱۹ آبان ۹۹، اکنون نتایج مرحله شفاهی آن منتشر شده است.

اطلاعیه واحد سنجش و ارزشیابی مرکز وکلای قوه قضاییه

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

کلیه داوطلبان محترم آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۳۹۹ می‌توانند از امروز پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۶/١١ با مراجعه به سامانه جذب مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه به نشانی Jazb.23055.ir نتیجه خود را مشاهده نمایند.

ضمناً داوطلبان محترم می‌توانند هرگونه سوال در خصوص اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۳۹۹ را از قسمت پشتیبانی سامانه جذب ، طرح و پیگیری نمایند، لذا تأکید میگردد از مراجعه حضوری خودداری شود.

روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

و همچنین در جدول جزییات برگزاری آزمون ‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال ۱۳۹۹، اعلام نتایج مرحله شفاهی در تیر و خرداد ماه سال ۱۴۰۰ اعلام شده بود.

پیش از این نیز علی بهادری جهرمی اعلام کرده بود: کل فرایند جذب پذیرفته‌شدگان حدود یک سال به طول خواهد انجامید.

لازم به ذکر است قبولی در آزمون شفاهی به منزله پذبرش نهایی نیست و تایید صلاحیت نهایی داوطلبان پس از انجام استعلامات قانونی و سایر مراحل ذکر شده در قوانین و آیین‌نامه‌ها صورت خواهد گرفت.

[replywp/]

 

مشاهده اخبار مرتبط با قوه قضاییه | مرکز وکلا در صفحه خبری وبسایت عدل آموز

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید